sobota, 14 lipca 2018

MY PEARLS | FLOG

Kolejna porcja moich zdjęć z floga, które zostały wyróżnione przez innych użytkowników.
Jakby ktoś miał wątpliwości, o co chodzi, to odsyłam do poprzedniego, tego typu wpisu: http://1styczniaa.blogspot.com/2018/02/my-pearls-flog.html#more 

Do następnej soboty! 📷




Mod: Kamila Pieróg


Mod: Kornelia i Piotr


Mod: Aleksandra Szastak


Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Marlena Hukaluk


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Aleksandra Sadłowska


Mod: Aleksandra Szastak


Mod: Kornelia


Mod: Barbara Śpiewak


Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Kornelia i Piotr


Mod: Aleksandra Szastak


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Kornelia i Piotr


Mod: Aleksandra Szastak



Które zdjęcie z tych dwudziestu najbardziej Wam się podoba?

23 komentarze:

  1. Niesamowite są te zdjęcia! :) Naprawdę jestem pod wrażeniem, bo jest co oglądać! Przy każdym zdjęciu zatrzymałam się na dłużej, by mu się dokładnie przyjrzeć, a i tak nie mogłam wybrać jednego, które spodobałoby mi się najbardziej! :) Super, że ćwiczysz warsztat i eksperymentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i ostatnie najbardziej mi się podobają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdjęcia cudowne, ale w pierwszym to ja się zakochałam! przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te zdjęcia, pierwsze jest przeswietne!
    To niesamowite jak ukazałas miłosć dziecka i rodzica na fotografii <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze i ostatnie. Pierwsze najwspanialsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudowne :) Najbardziej podobają mi się pierwsze, piąte, siódme i ósme.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś usłyszałam, że za każdym zdjęciem kryje się historia i zależy od Ciebie w jaki sposób ją ukażesz. Twoje zdjęcia przenoszą w inny świat, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega klimatycznie i emocjonalnie...
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te czarno białe, zwłaszcza rodzicielskie, ale i kolorowe niczego sobie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. każde ma swój urok...
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kadry :) Najbardziej spodobały mi się numer 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają, są utrzymane w świetnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia przepiękne! Pierwsze i ostatnie magia! Masz pięknego bloga, zostaję cieszyć oko i obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko wybrać jedno najlepsze zdjęcie, wszystkie są świetne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają, są bardzo klimatyczne!
    Trudno byłoby mi wybrać najlepsze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko te zdjęcia są przepiękne, mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń