środa, 4 sierpnia 2021

Zaręczyny w Kazimierzu | Kasia & Eryk

W maju zostałam  wtajemniczona w oświadczyny! Do dziś oglądając te zdjęcia, towarzyszą mi uczucia radości, wzruszenia, ale i strachu, że nie złapię odpowiednich momentów. 🙈

Miejscem tego pięknego wydarzenia była góra Trzech Krzyży z widokiem na romantyczną kazimierską panoramę. Wtajemniczonych było kilkoro: znajomi Eryka, którzy przywieźli mnie i kwiaty do Kazimierza, oraz mój chłopak, któremu rzekomo rozwiązał się but i poprosił Eryka, by potrzymał ten ogromny bukiet czerwonych róż. 🌹

Kasia i Eryk od 3 miesięcy są szczęśliwym narzeczeństwem! 💍









































7 komentarzy:

  1. Przepiękna pamiątka! 🥰 Dziękuję po raz kolejny! 😍 Cudowne wspomnienia 🥰
    P.S. a ja czekam kiedy będę mogła zrobić Ci te zdjęcia hehe 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się przypomniały moje, też na wakacjach. Nie zapomniane chwile.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratulacje narzeczonym! Piękne wspomnienia na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej pięknie. Kazimierz sam w sobie ma swój urok, a do tego te zaręczyny. No pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń