pi膮tek, 1 stycznia 2021

Moje plany na 2021! 馃帀

Witam Was ju偶 w nowym roku. 馃檪

Podejrzewam, 偶e dla wielko艣ci z nas ten rok nie by艂 艂atwy. Niemniej jednak, nie nastawiajmy si臋 negatywnie- na pewno mamy te偶 za to dzi臋kowa膰.



2020 by艂 dla mnie pewnym prze艂omem fotograficznym. Uda艂o mi si臋 uko艅czy膰 roczny kurs kwalifikacji zawodowej na fotografa, zdoby艂am nowe umiej臋tno艣ci, a dzi臋ki du偶ej ilo艣ci sesji w czasie wiosenno-letnim, nabra艂am jeszcze wi臋cej do艣wiadczenia. Powoli obieram swoje kierunki w fotografii. St膮d te偶 kilka decyzji. Postanowi艂am po kilku latach zrezygnowa膰 z prowadzenia instagrama. U偶ytkownicy tego serwisu na pewno zgodz膮 si臋 ze mn膮, 偶e ka偶de kolejne zmiany, kt贸re wprowadza instagram s膮 tylko na gorsze. Nie czuj臋 konieczno艣ci by by膰 w miejscu, w kt贸rym nie chc臋 by膰, wi臋c usuwam konto. 呕eby nie by艂o za smutno, startuj臋 z czym艣 nowym. D艂ugo szuka艂am alternatywy, miejsca, w kt贸rym b臋d臋 mog艂a nie tylko dzieli膰 si臋 z Wami zdj臋ciami, ale te偶 komunikowa膰, w szczeg贸lno艣ci gdy chodzi o pytania odno艣nie sesji. Jedyn膮 s艂uszn膮 decyzj膮 na ten moment okaza艂a si臋 dla mnie strona na Facebooku. W tej sprawie pok艂adam nadziej臋 sama w sobie, 偶e nie zrezygnuj臋 i poprowadz臋 t臋 stron臋 tak, jak to wykreowa艂am w swojej g艂owie. 


Macie przy sobie kaw臋 lub herbat臋? Bo to nie koniec wpisu. 
Poprzednie 2 lata pokaza艂y mi, 偶eby nie odk艂ada膰 nic na p贸藕niej, bo ono nie nadejdzie. Uroczy艣cie o艣wiadczam, 偶e przestaj臋 miga膰 si臋 od reporta偶y 艣lubnych. Ju偶 nie powiem, 偶e nie czuj臋 si臋 na si艂ach, lub, 偶e nie mam wystarczaj膮cego sprz臋tu. Gdy tylko nadarzy si臋 okazja- wchodz臋 w to.

Kolejn膮, mam nadziej臋 pozytywn膮 decyzj膮, jest otwarto艣膰 na wsp贸艂prace. Od kilku miesi臋cy moj膮 g艂ow臋 zaprz膮taj膮 do艣膰 niecodzienne, mo偶e nawet kontrowersyjne pomys艂y na sesje. W tym roku je zrobi臋. B臋d臋 szuka艂a ch臋tnych os贸b, a Wy mo偶ecie szuka膰 mnie. 

W sprawie bloga- chc臋 偶eby by艂o wi臋cej wpis贸w. By膰 mo偶e uda mi si臋 wr贸ci膰 do post贸w co niedziele, jak to bywa艂o zazwyczaj w okresie wakacyjnym. 

Ostatnia sprawa. W tym roku rezygnuj臋 z voucher贸w na sesj臋. Mia艂y one dla mnie zdecydowanie wi臋cej minus贸w ni偶 plus贸w. Zosta艂o mi jednak kilka takich zaprosze艅, wi臋c 艣led藕cie Facebooka i wyczekujcie tam konkurs贸w, bo w艂a艣nie tak zamierzam si臋 ich pozby膰. 馃榿

Na ten rok 偶ycz臋 Wam tylko jednego- by艣cie nie odk艂adali nic na p贸藕niej. Dzisiaj jest najlepszym momentem aby zrobi膰 wszystko, co sprawia Wam rado艣膰. ❤


18 komentarzy:

  1. bardzo dzi臋kuj臋 i 偶ycz臋 wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 馃帀馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  2. 呕ycz臋 Ciu wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsu艅
  3. "Na ten rok 偶ycz臋 Wam tylko jednego- by艣cie nie odk艂adali nic na p贸藕niej. Dzisiaj jest najlepszym momentem aby zrobi膰 wszystko, co sprawia Wam rado艣膰. ❤"- najlepsze, co dzi艣 przeczyta艂am, naprawd臋;) i B臉D臉! :D
    Tobie 偶ycz臋 tego samego. Niech 2021 rok b臋dzie Twoim rokiem:-)
    艢ciskam:-))

    zapraszam r贸wnie偶 do siebie :-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo dzi臋kuj臋! ❤
      spe艂niaj marzenia w tym roku, ka偶dego dnia. 馃槏

      Usu艅
  4. 呕ycz臋 Ci dobrego, zdrowego Nowego Roku. Niech Twoje marzenia spe艂niaj膮 si臋. Bardzo ciekawa jestem sesji, o kt贸rych wspomnia艂a艣. Odej艣cie z Instagrama mo偶e okaza膰 si臋 dobrym krokiem. Szczerze powiedziawszy te偶 si臋 nad tym zastanawiam, bo zasi臋gi spadaj膮, oj spadaj膮...
    Pozdrawiam serdecznie,
    Jula

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. R贸wnie偶 偶ycz臋 wszystkiego dobrego w 2021! 馃帀
      Mam nadziej臋, 偶e ze stron膮 p贸jdzie mi lepiej, ni偶 z ig. 馃槂馃し‍♀️

      Usu艅
  5. Gratuluj臋 i 偶ycz臋 dalszych sukces贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Oby si臋 wszystko spe艂ni艂o i uda艂o

    OdpowiedzUsu艅
  7. Masz talent :) 偶ycz臋 pomy艣lno艣ci i spe艂nienia marze艅!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Super plany, 偶ycz臋 ich spe艂nienia :) A stronka ju偶 polubiona :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Oby nam wszystkim w tym roku by艂o lepiej.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Spe艂nienia marze艅 w 2021 roku, oby艣 zrealizowa艂a wszystkie cele

    OdpowiedzUsu艅
  11. Powodzenia w realizacji plan贸w ;)

    OdpowiedzUsu艅