niedziela, 23 sierpnia 2020

IN SUNFLOWERS | Kinga Dąbrowska

Niedzielne dobry wieczór. 😍

Szczerze przyznam, że moi najbliżsi czasem z moją fotograficzną zajawką mają mnie dość. Bywa tak, że upatrzę sobie jakieś miejsce, albo nawet  już cały pomysł na sesję i chcę go zrealizować już. Zaraz. Na wczoraj. I męczę wtedy każdego po kolei, żeby robił mi za modela. Pech pada zazwyczaj na siostrę. Tym razem upatrzyłam sobie pole słoneczników i musiałam sprawdzić czy będzie w porządku, żeby zaproponować innym. Na kimś przecież musiałam spróbować. 😁


Mod: Kinga Dąbrowska



















21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Jak ja chciałabym mieć taką osobę, która też by chciała porobić mi zdjęcia haha. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, masz talent! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak ja uwielbiam zdjęcia ze slonecznikami, pieknie !!Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka siostra ;D Ja bym się nie obraziła, za taką koleżankę, która by mnie namawiała na zdjęcia hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ale piękne zdjęcia, kadry, światło, sceneria, modelka <3 Wszystko się zgadza!:)

    Zapraszam na nowy post, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja, słoneczniki mają w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze i czwarte od dołu – rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie ty znalazłaś to pole słoneczników? Zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy ich sporo na Lubelszczyźnie 🌻
      dziękujemy 💛

      Usuń