niedziela, 23 grudnia 2018

SNOWY SESSION | Dorota Banachowicz

Koniec drogi. Zaczyna się gęsty las, samochody osobowe nie są w stanie poruszać się leśną drogą, jedynym transportem pozostają własne nogi. Choć mamy już zimę na drzewach liściastych nie ma zbyt dużo śniegu. Krajobraz bardziej przypomina jesień. Trzeba wejście znacznie dalej. W głąb. Na pole niedużych choinek zadziwiająco mocno przyprószonych śniegiem, pomiędzy którymi przebija się zimne, ale cieszące wszystkich słońce.🌲🌲❄️


Takie miejsce znalazłam na sesję dla Doroty, czułyśmy się niczym w Zakopanem. To była nasza druga sesja, podwójna z resztą, ale dzisiaj mam dla Was tylko pierwszą część zdjęć. Od naszego poprzedniego spotkania minęło kilka miesięcy, nawet nie miałam pewności czy Dorota nadal będzie chętna na sesję, tak, jak deklarowała. Z zapałem tworzyłyśmy te zdjęcia, a moja modelka świetnie czuła się przed obiektywem. Zero skrępowania, totalna swoboda. Czego chcieć więcej? 
😍


Mod: Dorota Banachowicz 
(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)





























14 komentarzy:

  1. Zdjęcia to jest jedno wielkie WOW!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimat tych zdjęć przede wszystkim:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny klimat, świetny efekt po zaświeceniu słońca :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja, piekne zdjecia <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, to miejsce jest bajkowe! Zazdroszczę tego śniegu, u mnie niestety nie zadomowił się na dłużej, od razu stopniał :(

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też nie zagościł na długo, po prostu udało nam się trafić w odpowiedni dzień. :)

      Usuń
  6. Ale piękne miejsce na zdjęcia, cudowna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, troszkę to na dworze wygląda jeszcze jak jesień, ale dobrze jest znaleźć tego typu miejsca, gdzie choinki mają na sobie śnieg, a sceneria jest przepiękna i zdecydowanie na tych zdjęciach jest jedno z tych:) Przepiękna modelka, oczy ma zniewalające! I znam to uczucie, kiedy osoba stojąca przed aparatem czuje się swobodnie - coś niesamowitego. Ważne to dobrze bawić się na zdjęciach i od razu widać efekt na zdjęciach! A ta sesja myślę, że zdecydowanie jest powodem do dumy - jestem nimi zachwycona:) Wszystkiego dobrego i jak najwięcej fotograficznych inspiracji! Bo zdecydowanie Ty sama jesteś jedną z inspiracji, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna przyjemna dla oka sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się pomysł z herbatą! Zimne ognie również, cała sesja na plus. Nawet nie wiesz, jak bardzo zazdroszczę tego śniegu. Mam tyle pomysłów, a jego brak mi to uniemożliwia kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń