piątek, 22 grudnia 2017

Backstage 2017 + efekty




Grudzień to dla mnie miesiąc podsumowań. Pora więc rozliczyć się z tego, co udało się osiągnąć i z pokorą przyznać się do niepowodzeń.

2017- to kolejny rok pełen zdjęć z Canonem. Sesje tak jak w roku poprzednim zawarłam w już nie takim krótkim filmiku. Urywki z pleneru plus efekty, to to, co udało mi się tam zamieścić. Oczywiście nie zawsze pamiętałam o nagrywaniu filmików, ale obiecuję poprawę i dopisuję to do postanowień na 2018. Wszystkie zdjęcia, które tam są, znajdują się również na blogu. Trudnym zadaniem było dla mnie wybrać tylko kilka, aby film nie trwał godziny. 😀

Wiem, że przedłużam i pewnie połowa z Was zamiast czytać już dawno ogląda, ale muszę jeszcze dodać coś, na co nie wystarczyło mi miejsca w nagraniu. Ten 7 minutowy filmik upewnił mnie w przekonaniu, że fotografia to nie tylko wypełnienie mojego czasu, chwile radości czy spełnienia, to też coś, przez co poznałam wspaniałe osoby, odnowiłam stare znajomości i odkryłam w ludziach rzeczy, niewidocznie nawet dla nich.
Cieszę się, że mimo kilku kryzysów fotograficznych (w których oczywiście znowu chciałam sprzedać aparat) nadal tu jestem, uwieczniam momenty na zdjęciach i robię coś, co kocham. ❤





PS Wiem, wciąż macham kamerą 😀

25 komentarzy:

  1. super filmik i zdjęcia! :D masz talent! :)

    zapraszam również do mnie, właśnie pojawił się nowy wpis! :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa takie podsumowanie! Brawo! :) Tak trzymaj, życzę udanego i owocnego przyszłego roku. Ucz się i próbuj, inspiruj się i korzystaj z rad innych. Kibicuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że był to produktywny rok :) fajne podsumowanie :)
    Najbardziej podobała mi się sesja przy graffiti <3

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę ci, aby dalej było ci tak dobrze z tym, co robisz; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne sesje. Rok wyśmienity! Życzę Tobie kolejnego tak wspaniałego roku. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby i kolejny rok był tak obfity w tak cudowne sesje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co się załamywać. Obyś nie miała już myśli o sprzedaniu aparatu, bo robisz naprawdę cudowne zdjęcia! Oby tak dalej :)
    Cieszę się, że rok zaliczasz do udanych. Oby Twoje postanowienia się spełniły ;)
    Nie dziwię się, że ciężko było wybrać najlepsze :D
    Najważniejsze, że znalazłaś w swojej pasji prawdziwe szczęście :)
    Super filmik! Póki co obejrzałam tylko tak przelotnie, ale po świętach na pewno obejrzę cały ;)

    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super filmik!:)
    Wesolych swiat!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie obejrzeć taki filmik podsumowujący! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz naprawde świetne i profesionalne zdjęcia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku tego roku obiecywałam sobie, że będę robiła więcej zdjęć. Wyszło marnie. Jak już coś fotografowałam, to głównie telefonem. Ale w ogóle ten rok był dla mnie okropny pod każdym względem. Mam nadzieję, że w 2018 będzie o wiele lepiej... ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow, rewelacyjny filmik! Oby przyszły rok był tak samo obfity :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Zazdroszczę talentu!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe podsumowanie ;) Fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci jeszcze większej ilości sesji w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy ma czasami gorsze dni i wątpi w to co robi :D Ja również cieszę się, że jednak nie zrezygnowałaś z fotografii, bo robisz piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bymz Tobą coś pofociła;) Uwielbiam stać przed aparatem ;) Kiedyś troszkę się tym zajmowałam ;)
    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/
    Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są przepiękne;)
    Zapraszam do siebie na nowy post
    Pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne sesje, fajnie się oglądało to podsumowanie ;3.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te zdjęcia!:) Trudno się dziwić, że zadanie nie było łatwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne sesje :) z przyjemnością ogląda się takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Spełniaj się dalej w tym, co robisz. :)

    OdpowiedzUsuń