niedziela, 19 maja 2019

FAMILY LIFESTYLE SESSION | Aleksandra, Nadia i Adrian

Żałuję, że tak trudno jest mi namówić moją rodzinkę na wspólne zdjęcia, bo są one wyjątkowe. Kto z nas nie oglądał swoich rodzinnych albumów? Albo zdjęć rodziców z młodości? Fajnie później po kilkunastu latach zobaczyć, jak się zmieniliśmy i jak zmieniło się wszystko dookoła. 
Dlatego bardzo cieszę się, że ta rodzinka postanowiła wybrać się na takie zdjęcia do mnie. Mogłam spróbować uchwycić ich uśmiechy (te nie wymuszone), ich spojrzenia na siebie i córkę i wzajemną miłość. Gdy Nadia będzie już większa, na pewno będę mieli do czego wracać myślami oglądając naszą wspólną sesję. 💕😊

Mod: Aleksandra, Nadia i Adrian




































17 komentarzy:

  1. Ale piękna sesja, muszę sobie taką koniecznie zrobić z moją rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę właśnie namówić swojej rodzinki na jakaś sesjr

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sesja! Cudowne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się efekt końcowy! Na pewno zdecyduję się, kiedyś na taką sesję! :)

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! ;) widać radość i miłość w tej rodzinie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie :)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja, taka naturalna. Nadia będzie miała wspaniałą pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątkowa sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia !! wspaniała pamiątka dla rodziców i dla dziecka ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała sesja, przepiękne kadry :) Idealna pamiątka na lata :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza rodzinna sesja :)

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia, urocze kadry :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    ---
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna sesja. Wyglądacie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana letnia sesja :) Zazdro!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. mega śliczne zdjęcia ! Masz to coś :)

    OdpowiedzUsuń